06.12.2017
Поділитися: 3
  • Facebook
  • Telegram
86628

Гіперактивність і ментальна арифметика

Про таких дітей кажуть, що у них шило в одному місці. Вони невгамовні, неуважні, незосереджені - вони аж ніяк не вписуються до категорії «слухняний хлопчик» або «хороша дівчинка». Сьогодні все частіше з вуст дошкільних і шкільних психологів звучить абревіатура СДУГ, що розшифровується як синдром дефіциту уваги і гіперактивність. Однак від гіперактивних дітей можна вимагати більшого і цілі їм ставити треба вищі.

Тривалий час СДУГ вважали особливістю поведінки, позбутися якої можна належним вихованням. Сьогодні медики вважають, що причинами гіперактивності можуть бути і генетика, і фізіологія дитини. Ментальна арифметика прекрасно корелює проблеми поведінки, адже це системна програма, яка розвиває концентрацію уваги, допомагає зосереджуватися на будь-якій справі, яку виконує дитина.

Симптоми СДУГ стають помітними вже з двох-трьох років, але найчастіше батьки приводять дитину до лікаря, коли у неї починаються проблеми з навчанням. Гіперактивній дитині складно зосередитися і контролювати себе, вона імпульсивна, неуважна і невгамовна. Підвищити увагу дитини можна за допомогою будь-яких технологій, які розвивають образне мислення і знаходяться поза форматом шкільного навчання, при цьому ментальна арифметика вирішує проблеми координування зв'язків між півкулями мозку і дозволяє вирішувати проблеми цікаво, швидко, застосовуючи всю креативність гіперактивної дитини. За статистикою від трьох до семи відсотків дітей у світі мають синдром дефіциту уваги і діагноз гіперактивність, при цьому хлопчиків з ним у два рази більше. І що цікаво, саме хлопчики під час вивчення ментальної арифметики часто більш мотивовані і результативні.

Однак не варто плутати характер дитини і діагноз СДУГ. Якщо при всій емоційності та нестримності характеру дитини, вона нормально розвивається і повноцінно інтегрується в суспільство, значить така гіперактивність не є захворюванням. Гіперактивність - це перш за все стан, коли дитина і хоче і може більше, ніж дитина з рівнем розвитку, близьким до середніх показників. І все-таки як же поводити себе з надто активною дитиною? Перш за все встановіть з нею контакт. При спілкуванні переконайтеся, що вона вас, дійсно, розуміє: доторкніться до неї, подивіться в очі, і що дуже важливо, будьте завжди доброзичливі. Намагайтеся прибрати з поля зору дитини все, що відвертає її увагу і дратує вас під час бесіди: приберіть іграшки, вимкніть телевізор. Ставте конкретні завдання малюкові. Компенсуйте його поведінку. Тобто якщо дитина захоплюється малюванням - відведіть її до ізостудії або до спортивної секції. І дисципліни буде більше, і результатів.

Створіть кілька правил, яких дитина повинна неухильно, у будь-якій ситуації, дотримуватися. Нехай вона прибирає за собою одяг, посуд, чистить зуби. Нехай і несвідомо, але гіперактивна дитина зможе призвичаїтись до встановленого вами порядку речей. І звичайно ж, до необхідного розпорядку дня: навчання, прогулянки, уроки, мультфільми, сон. Режим не варто порушувати. Але намагайтеся не тільки обмежувати дитину в чомусь, а й хваліть її багато і щедро. Дитині з дефіцитом уваги так необхідне ваше тепло.

Дисципліна для гіперактивних дітей - це те, чому вони будуть чинити опір завжди. Нормальний перебіг уроків з ментальної арифметики з їх системністю і результатами дозволить дитині відчути самостійно, що дисципліна здатна привести до гарних результатів. І дитина, і батьки будуть задоволені. Намагайтеся зайняти дитину, нехай вона виплесне свою невичерпну енергію. Заняття спортом дадуть їй можливість витратити хоча б частину цієї енергії та долучитися до дисципліни. Допомагають дитині стати більш зібраною і зосередженою уроки з ментальної арифметики. Це можливість витратити свої енергоресурси не тільки для розвитку тіла, але й для розуму і самодисципліни.